...آغازی دیگر

... در آغاز هیچ نبود، کلمه بود و آن کلمه خدا بود

...آغازی دیگر

... در آغاز هیچ نبود، کلمه بود و آن کلمه خدا بود

" تا رهایی یکی دو دم مانده ... "



" تا رهایی یکی دو دم مانده ... " 



به اسارت کشیده ای ای دوست


سخت و شاهانه هر چه هستم را


تا رهایی یکی دو دم مانده


خط بکش بر تمام دلهره ها




قفل زندان بازوانت را


بشکن امشب ، هر آنچه باداباد


عزم رفتن نمیکنم ... هستم


وعده ی ما مسیر مهرآباد




باورم کن ... یقین بدان این بار


من، تو ام در شمایلی دیگر


فارغ از وصله های نامفهوم


منتظر ... تا بخوانی ام از سر



.

.

.

.


پنجه در پنجه ام فروبردی


از اسارت رها شدم انگار


دست ها در دو سوی پیکرمان


بر صلیبم کشیده ای این بار !




وعده دادی رها شویم آخر


از دو بودن ... دو من ... دو تن ای دوست


بر صلیب یگانگی حالا


من، تو ام گوییا ... تو، من ای دوست




ساکن معبد دلیم امروز


زنده ... بی قید و بند همچون باد


وربکش پشت گیوه ... راهی شو


وعده ی ما مسیر مهرآباد ...




1394.1.7

نظرات 6 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 19:51 http://toghyanesokoot.blogfa.com/

سلام
دوست دارم این شعرت رو
بار اول هم نیست که می خونم
شاید هم قبلا نظر گذاشتم... یادم نیست
هر جا هستی در پناه خدا دلت خوش باشه و تنت سلامت

دانه های دُر چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 14:57 http://danehayedor.com

فراخوان
سایت اختصاصی غزل و رباعی

http://danehayedor.com

وب سایت رسمی دانه های دُر با قبول عضویت از شاعران غزلسرا و رباعی سرا ، امکان ارسال و ارائه ی اشعار توسط خود ایشان را فراهم ساخته است
با عضویت در این سایت میتوانید از پنل شخصی اشعار خود را ارسال کنید
علاوه بر آن گلچینی از اشعار قلم شاعران عزیز را در نرم افزار موبایل دانه های دُر ، که مجموعه ای از بهترین اشعار شاعران معاصر است ، قرار خواهد داد
این نرم افزار را در برنامه های بازار میتوانید دانلود کنید
به ما بپیوندید

سیامک کیهانی

صبوح شنبه 2 آبان 1394 ساعت 15:46

با سلام به ادب دوستان عزیز. مجموعه ای از زیباترین اشعار کوتاه ایران و جهان در کانال تلگرام صبوح

https://telegram.me/sabuoh

سعید یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 15:12

بسیییار لذت بردم ندا خانم......
ممنون بابت این همه زیبایی....
بازم شعراتونا بزارید

سپاسگزارم از مهربانی شما سعید عزیز
امید به خدا
اگر قلم از سکوت بیرون آمد ... حتما
زنده باشید

میثم سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 12:25

عرض ادب و احترام خدمت سرکار خانم نامدار...
هر گاه سرک کشیدیم به اشعارتان سر مست گشته ایم...
به قول قائلش با واژگان سکه می زنید.
دست مریزاد...

سلام میثم جان
از دیدن رد پای دوستانه ات بسیار خوشحال شدم
ممنون از حسن نظرت
زنده باشی

محمدرضارازقی پیربستی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 01:32 http://rezarazeghi.persianblog.ir

سلام
وقت بخیر
" مسیر مهرآباد" ترکیب بسیار قشنگ شعرتون رو دوست دارم
ایکاش همه در دلهاشون این مسیر رو مقصد راه زندگیشون قرار بدن

مــــــــــــــــــــــســـــــــــــــیـــر مـــــهــــــــــــــرآبــــــــــــاد

سلام جناب رازقی شاعر عزیز و ارزشمند
ممنون از حضور سبز و لطفی که به دلنوشته ام دارین
حضورتون مسرت بخشه
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد