...آغازی دیگر

... در آغاز هیچ نبود، کلمه بود و آن کلمه خدا بود

...آغازی دیگر

... در آغاز هیچ نبود، کلمه بود و آن کلمه خدا بود

« تاریخ انقضا »


« تاریخ انقضا »




امروز روز آخر پیوند ما دو تاست


از این به بعد عرصه ی تقدیر ما جداست



راهی که رفته ایم به آخر نمی رسد


چون سرنوشت ضامن اصلی ماجراست



وقتی که اعتماد به بن بست می رسد


آن جا شروع تازه ی بحث و گلایه هاست



رو شد حقیقتی که اسیر نقاب بود


دیگر زمان مصرف تو رو به انقضاست



حرفی نمانده... بغض مرا بیش تر نکن


هی دست و پا نزن که بمانی... سفر به جاست



کاری نکن که حرمت آیینه بشکند


رد شو... برو... که بودنت از ابتدا خطاست




1392/12/11

نظرات 7 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 12:16 http://faryadekhamush2.blogfa.com

چقدر زیبا نوشتی گرچه تلخ اما به دلم نشست

سخت به دلم میشینه شعری

اینروزا همه می خوان یه جور بنویسن که فقط بی نقص باشه

صداقت نیست تو نوشته هاشون

رفتم تو یه همایش شعر برای اولین بار

باورت نمیشه تحمل اون فضا برام خیلی سخت بود

همه نقش بازی می کردن تو شعراشون

هیچکس خودش نبود

برات آرزوی موفقیت می کنم

هر جا هستی خدا همراهت باشه

سلام دوست عزیزم
نمیدونم چطوری از لطف تون تشکر کنم
همیشه شرمنده ام کردی
ممنونم...

!!! دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 10:00

متفاوتی و رمزآلود

فاطمه چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 15:15 http://yasi1370.blogfa.com

ندای عزیزم بهارت سبز.بسیار زیبا قلم زدی

نسرین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 09:18 http://clhk.blogfa.com

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سلام بزرگوار [گل]
عید بر شما مبارک
التماس دعای ویژه موقع سال تحویل دارم [لبخند][گل] فراموشم نکنید

mostafa یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 22:39

بسیار زیبا بود ولی ی کم سیاهه

سلام آقا مصطفی
ممنون از اینکه وقت ارزشمندتونو برای خوندن دلنوشته هام صرف کردین
و ممنون که دعوتمو پذیرفتین و به کلبه ی مجازیم سر زدین
حضورتون مستدام

jafar پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 09:35 http://armanfaraz.blogsky.com

تنها که باشی گاهی آرزو میکنی یک نفر صدایت کند حتی اشتباهی.....
------------------------------------------------------------------
سلام خانم نامدار
خوبی؟
وب جالب و دیدنی دارید
با ورود به وبتون حال و هوای جدیدی بهم دست داد
ایشالا همیشه موفق باشید
به منم سربزنید برا تنوع خوبه

سلام ممنون از حسن نظرتون

زارا چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 10:36

دلم گرفت ندا جان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد